سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاریابی ملی کار

استخدام منشی

استخدام منشی یکی از آگهی هایی هست که جلب توجه همه کارجویان قرار می گیرد. شغل منشی گری به دلیل تقاضای زیادی کارفرمایان از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و می توان در مدت زمان کمتری به عنوان یک منشی در یک شرکت معتبر استخدام شد.

یکی از مهم ترین وظایف منشی وقت شناسی می باشد، چرا که عدم وقت شناسی به خصوص در شغل منشی گری عملا باعث ایجاد نارضایتی از کارجو خواهد شد.

منشی کری نیز مانند سایر شغل ها دارای بیمه بوده و حقوق و مزایای قانون کار را دریافت می کند.

استخدام منشی در اکثر کاریابی های الکترونیکی و حضوری به عنوان یک شغل پر تقاضا بوده و معمولا بعد از پرکردن روزمه شغل مناسب برای شما معرفی خواهد شد.

هدف از منشی گری رسیدگی به کارهای عمومی دفتر بوده و در برخی شرکت ها حضور و غیاب افراد نیز توسط منشی انجام می شود.

در این راستا لازم به ذکر است که وظیفه یک منشی برحسب محل کار متفاوت بوده و به مراتب منشی یک کارخانه وظایف و مسئولیت بیشتری نسبت به منشی یک پزشک دارد.

تحصیلات لازم برای منشی کری در حد لیسانس بوده ولی در صورت داشتن توانایی لازم و کارکردن با کامپیوتر را اشنا باشید می توانید به استخدام شرکت در بیارید.

هم چنین برخی شرکت ها که به صورت بین المللی کار میکنند انتظار دارند که منشی به زبان خارجه نیز تسلط کافی داشته باشد که برای این کار حقوق بیشتری در نظر گرفته می شود به شرطی که بتواند قراردادها را به دو زبان فارسی و انگلیسی تنظیم نماید.

بعد از اینکه در بین آگهی های استخدام منشی بهترین گزینه را برای خود انتخاب کردید؛ حتما در تایم اداری با شماره درج شده تماس حاصل فرمائید و زمانی را برای مراجعه حضوری و مصاحبه فیکس کنید. روز و ساعت مصاحبه را جایی یادداشت کرده و حتما بدون تاخیر حضور داشته باشید. حضور به موقع شما تاثیر مثبتی برای استخدامی دارد. نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید نوع پوشش شماست. یک فرم ساده و اداری انتخاب خوبی است. از آنجایی که اکثر منشی ها خانم هستند؛ بحث آرایش صورت و ناخن ها در نظر گرفته می شود. سعی کنید تا حد امکان ساده و با چهره اصلی خودتان باشید. از آنجا که تمام کارهای یک سازمان به کامپیوتر و فضای مجازی ختم می شود؛ داشتن مهارت کامپیوتری و آشنا بودن به نرن افزار ها شانس استخدامی شما را افزایش می دهد. برای  روز مصاحبه، خواب کافی، غذای مناسب (ترجیحاً کم ادویه و بدون سیر و پیاز)  و همچنین بدون استرس بودن باعث می شود تا با دقت حواس بتوانید به سوالات روز مصاحبه پاسخ دهید. در ادامه به اصلی ترین سوالات روز مصاحبه استخدام منشی می پردازیم.